Inte direkt hel

Sov tolv timmar inatt. Vaknade brutalt förkyld. Men det är ok. Jag är jätteledig, jättelänge och har inte ett dugg planerat idag. Vilket ger mig stora tidsluckor jag kan ägna enbart åt att tycka synd om mig själv. Helt okej.

Nyår var lyckat för övrigt. Vi lagade mat i lägenheten, pendlade mellan vild dans och seriösa samtal och firade tolvslaget med en grupp-puss och att se raketerna från Gustav.

Natten som följde dansade vi bort på KB. Musiken var bra, men folket var ingen topp tio. Jag hade dock roligt ändå, mest för att jag firade med dem jag tycker absolut bäst om, och det är väl så det borde vara. Vi dansade i nästan tre timmar i sträck, och trillade hem med ömma fötter och trötta kroppar någon gång vid fem.

Sigmund och Ansar ringde för att komma upp och säga hej, och slutade med att ta upp säng- och garderobplats. 

Jag är nöjd. För att jag fick vara med dem jag tycker absolut mest om, och de som var utom räckhåll, fick jag åtminstonde några telefonminuter med.

Vi spenderade nyårsdagen åt att städa och nu glänser lägenheten som aldrig förr. Vilket innebär att jag inte behöver göra ett endaste dugg på hela dagen, om jag så behagar. Kanske lite rumpövningar dock. Efter VS-showen igår känner jag mig en smula motiverad. Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0