Cosmo & Kompisar

Jag ska snart ta mig i kragen och packa ihop mina väskor. Jag åker hem om några timmar. Hem till civilisationen och vår kära bordell-lägenhet. Tåget stannar i Malmö runt tio imorgonbitti och jag förväntar mig en enorm folksamling att välkomna mig hem.

Jag får inte mycket tid att andas när jag väl landar på hemmaplan eftersom jag ska infinna mig på Basement en timme senare, men tanken är en get together i skymningen, som inkluderar invigning av vår shaker och detaljer om de aktiviteter Emma kommer delta i ikväll, trots x antal nekanden.

Just nu sitter jag och flinar framför facebook, försöker snoka ikapp det jag missat de dagar jag varit borta. Jag saknar folket därhemma mer och mer.
När jag satt och pillade med itunes igår (jag har sorterat varenda kb av min dator) kom M.I.A.s paper planes, och en snabb minnesbild av Sigmund och vild dans på Rumble passerade förbi mina ögon, efter det verkade varje låt framkalla minnesbilder och jag fick en våldsam lust att vara vild och jävlig på hemmaplan igen. Med Sigmund, och det entourage som medföljer, med min kära sambo, fyran och alla andra som gärna dansar bort en natt eller två.

Jag ska nog packa nu ja, så det känns som att jag är påväg åtminstonde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0