Blixten på visit

Jag mår pyton. Sov knappt inatt. Försökte men utan framgång. Det var en sån där natt när tankarna bara snurrade i huvudet och jag kunde inte få någon ro alls. Kom hem från jobb alldeles nyss och har precis klämt i mig en salamiomelett aningen för fort. Mår illa nu också. Piss. Hela veckan kan dra käpprätt åt helvete. Inget har gått som planerat. 

Ska nog sova en stund. Sen dansa. Sen göra mig tjusig och pysa iväg för att gratta Nicole. Sen hem. Sen sova ordentligt. Sen ha världens bästa inflyttningsfest.

Det finns dock en rätt rolig sak att förtälja. Den 26e december får vi besök av Blixten. Han ringde igår och undrade om han kunde sova här några timmar innan han for till NY. Det ska faktiskt bli väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0