Bitter is back

Vaknade tio imorse, hela kroppen bultar. Är inte det minsta bakfull, bara det mesta förkyld. Hasade mig upp ur sängen, mötte Hannah på vägen, som svor över en borttappad behå och det fakum att de var en dålig dag. 

Lägenheten ser ut som kaos igen, fastän jag städade igår, bara en aning tröttsamt. Jag gick upp, tog med smärta på mig jeans och en skjorta och gick ut för att handla bullar och kaffe. Ser ut som en zombie. Känner mig som en zombie. 

Tog cirkus en millisekund efter det att jag kom innanför dörren igen för jeansen att åka av. Det är inte läge med tight idag. Inte alls. Ska krypa ner i mjukiskläder, städa och sedan kränga min efterlängtade frukost.

Har egentligen apmkt att göra. Packa, köpa och slå in julklappar. Sådant. Jag vill mest sova bort denna torsdag från helvetet och vakna frisk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0